Sidor

lördag 22 oktober 2011

Små presenter...

Fick önskemål av min lillasyster om presenter som inte var lika dyra så att hon kunde köpa till mig, så sött av henne att vilja ge mig present tycker jag! :) Så här kommer några förslag!
Först ut:
H&M

5-pack strumpor

5-pack strumpor - från H&M

http://www.hm.com/se/s/020IFB

Finstickade strumpor. Tre par mönstrade och två par enfärgade.
H;amp;Mwww.hm.com



Mössa

Mössa - från H&M

http://www.hm.com/se/s/020J69
Grovstickad mössa med tofs i pälsimitation.
H;amp;Mwww.hm.com


eller vantar :)


Vantar

Vantar - från H&M

http://www.hm.com/se/s/020J6A
Grovstickade tumvantar med fleecefoder.
H;amp;Mwww.hm.com

Lindex
Lindex Shop Online - Boxertrosa
bild från Lindex Shop Online
När man tränar vill man ju gärna ha så sköna trosor som helst, dom ska inte kännas alls! Och det tycker jag boxertrosor passar perfekt till! Finns i beige och vitt också :)

Lindex Shop Online - Väska
bild från Lindex Shop Online
cool väska från Lindex, tror den livar upp en outfit ganska så rejält :)

Gina Tricot
från Gina Tricot
Så himla fin!!

BikBok

från Bikbok för ynka 199:-

Nars
vet tyvärr inte hur mycket den här kostar men den var fin :)
sminkpalletten från Nars, från kollektionen "Arabian Nights"

Cocoo
Butiken finns i stockholm också, denna fining som jag är helt kär i kostar 245:-.

Ën annan sak som jag önskar mig är presentkort på bio, älskar att gå på bio så det vore super om man fick upplevelsepresent också :)

3 kommentarer:

  1. Det sista, är det en ring eller? *blindo*
    Blev ruggigt sugen på den där ögonskuggan! Även om jag aldrig använder ögonskugga så var den paletten riktigt fin. Nars skuggor brukar vara det :)

    SvaraRadera
  2. Nu har jag lagt upp bild på en av tatueringarna, den på handleden! men har du inte tänkt göra en stor på handleden så går det himla snabbt i alla fall, och det är lätt värt smärtan när det är klart :)

    SvaraRadera
  3. Tack! Ja, jag vill ha flera :) Har ju redan 4 st (inklusive de två jag gjort nu) som jag bestämt att jag ska göra, men jag är sugen redan nu på att göra de andra två, trodde att jag skulle vilja vänta ett bra tag men nä, vill helst göra dem på en gång :) Beroendeframkallande, helt klart!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!