Sidor

fredag 7 oktober 2011

Sats Group Training- över

Idag tränade jag min sista omgång på Group training, lika kul som tråkigt. Men jag fick riktigt roliga besked idag så det gjorde så att jag är rätt nöjd :) Jag har på 8 veckor gått ner 5cm runt midjan!! Jag har även gått ner runt armar (0,5cm) och stussen (3cm) men jag är mest nöjd med midjan :) Jag gjorde även en fettmätning som visade stora skillnader i kroppen, mest på låren och magen men även runt armarna. Jag är så himla nöjd! :)

en mycket trött men glad tjej imorse :)
Nä nu ska jag fixa mig i ordning, ska ut med min stora hårboll innan jag går på presentshopping. Sen ska jag äta ute med storsyster och vänner :)

Nu hoppas jag att jag tar mig till träningen minst lika ofta som jag gjort de senaste 8 veckorna (minus veckan som jag var sjuk).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!