Sidor

torsdag 9 december 2010

Christmas wishlist 8 Dec


 bild.

Kan inte få nog av nagellack just nu, vill gärna ha lite i metallic nyanserna. Har ju skaffat en guldnagellack och ett silvernagellack (som jag dumt nog inte har fotat när jag haft det på!) Men nu vill jag ha en i jade metallic (vet inte vad den heter) och en som jag är helt förälskad i som heter: French Kiss. Alla dessa är från H&M och det bästa är att dom metallic färgerna är lite billigare av någon anledning, 29.90:-! Sen skulle det inte skada att få en nagelfil, eftersom jag aldrig någonsin kommer köpa en själv, det har gått 27år och jag har inte köpt det ännu, så jag tror det kommer gå minst 27år till innan jag köper en hem :)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du gillar min blogg! :-)
    Har tyvärr inte hunnit till Top Shop ännu men ska absolut titta efter en svart när jag är där. :-)

    Jag är också helt hookad på nagellack i alla nyanser och färger just nu. Tycker att det aldrig funnits så mycket fin som det gör nu.
    Det på bilden ser väldigt snyggt ut!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!