Sidor

fredag 3 december 2010

Christmas wishlist 2 Dec

Hudvård- Dermalogica

Medibac Rengöring och Active Moist Ansiktskräm.

Jag behöver en rejäl rengörare, den här ska funka riktigt bra för vuxenacne. Det är en rengörningsgel som man använder under natten. Active Moist ansiktskrämen funkar som 24h kräm, och jag har använt den en lång period och tycker den funkar utmärkt till min hud. Senast idag blev jag påminnd om att jag måste införskaffa en ny då min börjar ta slut (buuhuu). Jag vet att det är lite dyrare produkter men när det kommer till min hud så behöver jag något som funkar. Dom här kostar inte lika mycket som det gör i butik då man kan köpa dom från Jersey Beauty Company för ca 350:- inkl frakt/medibac & ca 345:- för Active Moist!Annars så finns även Look Fantastic som har bra priser på Dermalogica!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!