Sidor

lördag 18 december 2010

Fest ikväll!

Idag ska jag hem till min sambos släktträff, jag vart medbjuden. Anledning till att jag kallar honom för min sambo är för att jag är smått irriterad på honom just nu, han larvar sig och skrattar åt mig medan jag försöker få honom att inse att vi ska vara där om 40min och innan dess ska han duscha, ut med vovve och klä på sig. Han tar verkligen inte mig på allvar just nu men vi får se vem som hade rätt när vi kommer sent...som vanligt...men samtidigt är det svårt att hålla masken när han ställer sig framför mig och larvar sig och retas om att han inte vill duscha...ibland vill man inte skratta åt hans dumheter men så driver han så pass att jag tillslut skrattar åt honom och han tror att han vunnit- den jäveln! :)

Nu ska jag fortsätta med mina förberedelsen, har precis lagt grunden och ska klä på mig i min nya fina klänning. Köpte den för typ 3 veckor sen men inte haft tillfälle att använda den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!