Sidor

lördag 18 december 2010

Not in service..

Så skulle man kunna säga att mina fingrar har varit, dom har varit så lata och inte alls orkat blogga! hehe Men det är så att det har hänt så mycket på så få dagar att jag inte hunnit med! Jag har Äntligen fått vårat badkar installerat, det installerades (säger man så?) i onsdags (fast jag har inte badat ännu, lack of time och ikväll när jag tänkte unna min lyxen så är varmvattnet slut!!??).

Duschmunstycket var paj så det måste inhandlas och lite grejer till badkaret, så var man ska lägga att badkarsprylar så som badbomber, badkulor, boken man läser när man ligger och njuter, en badkudde och badrumsmatta.

Imorgon kanske folk får nyheter om något annat stort men jag har inte vågat prata om det, vill att det ska komma som en överraskning men tiden lär utvisa när och hur jag berättar om det :)

Nu ska jag sova, borde ha lagt mig för 3h sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!