Sidor

lördag 4 december 2010

Dagens 4 dec 2010

 Ni får ha överseende med bilderna, jag tog dom medan jag sjöng/hoppa upp och ner/ dansade till min favvo låt numera :)

Klänning- MQ (oldie), halsband - Stine Goya for Weekday , glasögon - Pepe Jeans, Läppstift- MUS Havanna.

Jag har haft en riktig slappar dag idag, men ändå är jag dödstrött! Orkar inte ens läsa en bok utan att jag känner hur ögonlocken blir tyngre och tyngre. Tänkte koka lite varm choklad nyss men insåg att vi har slut på mjölk (när blev vi sådana mjölkdrickare? Vi köpte 2l för någon dag sedan..). Så det blev inge varm choklad till lussebullarna vi bakade igår. Kom på att jag borde ha fotat bullarna men i all trötthet så glömde jag det och nu ligger alla i frysen :D Däremot så gick vi förbi Babys föräldrar när vi var ute och gick med Chewie aka prutten för att lämna några lussebullar så hade dom haft en middagsbjudning och en massa mat blev över. Vi fick lyxmiddag denna slappardag! Fisksoppa med nybakat bröd med ost, vin och bubbelvatten och så fick vi efterätt. Vi vart så mätta att när vi pussades på vägen hem så möttes våra magar först! hahaha så mätta att våra magar putar ut! Såg ut som om vi var i tredje månaden :D

Imorrn ska vi över till babys syster Bea för att gå ut med vovvarna i skogen (Chewie älskar att hoppa runt utan koppel) för att sedan baka och julmysa lite hos dom. Då ska jag filma och fota banne mig!!

1 kommentar:

  1. Du passar så himla bra i nya läppstiftet gumsan!! Leka nått i veckan kanske?? Puss

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!