Sidor

måndag 13 december 2010

Ont ont ont

Har sådana problem med min rygg nu alltså, det är inte i skelettet utan mer i en sena eller muskel. Det gör så ont att jag sover dåligt och har allmänt ont :( Jag tänkte att jag skulle ta mig till en kiropraktor i januari som ligger här i närheten.  Så det är faktisk därför jag inte har bloggat, har varit trött och inte orkat sitta vid datorn då :S

Men jag har roliga nyheter! Vi ska få ett badkar installerat (äntligen!!), vi har pratat med installatören och det ska bokas dag idag vid 18.00. Sen har vi fått en bit tomt som vi ska bygga stängsel runt och en trappa ner från altanen! Så gott folk, i sommar kommer jag bjuda på fina bilder från vår tomt och grillkvällar :)

Nu ska jag tycka lite synd om mig bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!