Sidor

tisdag 7 december 2010

Så trött jag är!

Nyss kom lillan över, hon har energi så att det räcker och blir över medan jag är helt dödstrött. Ska upp tidigt imorgon hade jag tänkt men om det går så här så kommer jag vara en zombie när min fina Nasse kommer med hennes tvillingar imorgon. Jag hade tänkt att inviga min fina servis som jag skaffat gratis, det ska bli mina tjejträffsservis :)

Dagens!
 topp & kofta - Gina T, halsband och strumpbyxor- H&M, Glasögon - Pepe Jeans, Läppstift - MUS Havanna
 
Så nu ska jag tvinga lillan att sova och sen ska jag natta mig själv, för imorgon ska jag träffa bästis, baka scones, ut med vovven och så ska jag träna! Japp nu har jag skrivit det så nu ska jag göra det. Jag satsar på två gånger i veckan, det är väl ett vettigt mål?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!