Sidor

lördag 4 december 2010

Christmas wishlist 4 Dec

Clean - Warm Cotton
Jag har haft många pratstunder med kusinen och vänner angående parfymer, jag är en som älskar min parfym. J'adore Dior är lika med jag så jag känner mig riktigt bekväm i den doften (kan man vara bekväm i en doft?) så varje gång jag ska försöka byta så känns det så fel (?). Min kusin däremot hon har en massa olika parfymer som luktar himla gott och hon varierar sig och det tycker jag inte alls är dåligt - på henne. Men nu har jag äntligen hittat en doft som jag kan variera mig med och det är den här Warm Cotton doften. Mest för att den representerar fräscha kläder och tvättmedel, något väldigt anonymt men ändå så mysig doft.

Eleven har den för 450:- (30ml)
CarolaEden har den för 475:- (60ml!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!