Sidor

tisdag 30 juni 2009

Jobb och svett

japp, vi svettas otroligt mycket på extra knäcket. Butiken står i en gång där solen strålar extra mycket verkar det som, om man mäter temperaturen iaf!
Kom då på att jag inte har några propra kläder för det yrket- om dem inte låter mig jobba i tubklänning. Fast det känns lite naket faktiskt...så då hittade jag denna och känner mig riktigt nöjd!

Gina Trico klänning/tunika 149:- Blårandig


Nää nu blir det sent och jag har lovat mig att somna tidigt då jag ska åka in tidigare imorrn då en kollega desperat behöver vila ut sig innan han klappar ihop.
Jag ser mer och mer fram emot gotland- ska vara där i ca 3 veckor och jag ska njuta som bara den! Tips på vad jag ska utforska i gotland?

Annars har jag precis mailat kenneln och hoppas att tiden går fort så att jag kan ta han om en liten bebis i form av en blötnos och stora tassar :) Både hampus och affe vill ha en till bror/syster.

puss

1 kommentar:

  1. hoppas klänningen var bra på jobbet!
    här är det faktiskt lite kallt, belive it or not.
    Puss!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!