Sidor

fredag 26 juni 2009

Minisemester!

MIN MINISEMESTER!

Sånt unnar jag mig när jag ligger ut i vår altan och njuter av sol!

Inte bara jag som njuter av vädret:



Igår var vi och hälsa på Balder-Balder kenneln, kändes i början som om det inte var meningen eftersom vi hade tänkt ut vår "dejt night" helt fel. Jag bad E åka rätt så mkt tidigare än vad vi åkte igår men när han fråga varför vi skulle åka så tidigt så kunde jag inte komma på varför- men det var ngt. Iaf då åkte vi när han ville och kom på varför jag ville åka tidigare- bilkö! Jag blev helt galen av besvikelse då vi äntligen komma nånvart och inser att vår romantiska middag för 2 inte kommer att bli av då vi suttit i kö i 1,5h! Jag hade dessutom varit uppe sen kl halv sju(somnat tre) och ätit en crossiant på hela dagen! Tårarna var inte långt ifrån, anledningen till att vi inte kunde äta efter var att jag och Nasse hade bokat och köpt biljetter till Transformers 2. Vi åkte förbi en donken för att köpa en cheeseburgare och då kändes det lite bättre. Då vi kommer fram till tyresö åker vi vilsna, så vi måste börja om från början. Jag loggar då in via mobben och kollar hemsidan för vägledning och hittar då äntligen dit!
Kan säga att det var VÄRT ALLT!

Eurasier- Balder Balder kenneln


Visst är dem fina? Både jag och Erik ville inte därifrån- så himla fina hundar och uppfödaren var otroligt trevlig och vi bara prata på som bara den! TACK! Nu vet vi att det är den rasen vi vill ha, känns skönt att det känns lika rätt i E's hjärta som i mitt! <3 Nu hoppas vi att Malva (den dräktiga hunden) kan ge oss en valpis- många på kö nämligen...

Nu kanske ni undrar varför jag gick upp så tidigt? Well, jag har varit på möte- mycket intressant med möjlighet för utveckling. Men det händer nog inte förrän i slutet av Augusti. Mötet ägde rum i sickla, efter mötet strosa jag omkring och blir förvånad över hur stort det blivit! Minns när jag var li...un...yngre! och åkte bussen förbi sickla när jag skulle till gymnasiet.
Fanns iaf en Monki i sickla och den besökta jag såååklart!
Rea på Monki- köp!

Sen köpte jag en farfars tröja som blev suddig på bild och en liten handväska som jag hade på mig till bio & kennel besök. Halva priset på denna underbara kreation dvs 175kr, väskan kosta 60 och farfarströjan kostade 75 spänn :)

Bio/ kennel besök outfit


nää nu ska jag ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!