Sidor

måndag 29 juni 2009

Klädtips!

Om ni inte kikat in reorna så gör det BUMS! H&M har t.ex. ökat sortimenten på deras reor. Så nu är det så mycket rea att det är svårt att hitta ngt i ord. pris :) Men det har jag hittat på webbshoppen.
Tips!

H&M- Kängor 299:-
Super snygga kängor med en mer formell stil än det som fanns förra året. Jag tror att dessa modeller som är mer "propra" kängor kommer slå ganska hårt detta år, men att våra kängor från förra året kommer att vara lika heta. Snörning ska det vara! Vi får inte glömma att lägga undan lite pengar åt Jimmy Choo- samarbetet med h&m!

H&M Volang topp/klänning 299:-
Denna finns även i svart, men eftersom allt kommer gå i svart,grått, chockrosa och vitt( jag tror starkt på vitt i höst/vinter) men hur snyggt är inte det att bryta det håra svarta lädret med en sånhär kreation? Lägg till en massa kedjor så kommer den vara super het i höst- och så kan du använda den redan i sommar.


H&M- Divided 399:-
The little black dress- ett måste! Figurnära med coola detaljer som förstärker midja och så axelvaddar! Jag har klickat hem det iaf!
Dock inget jag kommer använda nu- hettan tar kål på en!*notera att det är ett lyckligt uttalande* Men så snygg i höst!

Lindex Shop Online - Linne

Bild från Lindex Shop Online 149:-
Lindex har lyckats igen! Tror den talar för sig själv iförsej :) Snygg till shorts, tights, en kavaj/väst över!

HERR / DAM

Denna kommer från H&M Herr avd men när jag läste tips om denna på fashion flash- bloggen som jag tyckte var så klockren! Har dock inte testat den ännu, ska göra det när värmen har lagt sig lite. pris? 299:-

Apropå snygga accessoarer..


snygg liten väska! finns även i svart och orange.

Lindex Shop Online - Armband

Bild från lindex shop online- 49,50:-
Visst ska det vara svart och krokodilmönstrat! För oss som vill ha alternativ till nitat kanske?
älskar!

Well, nu har ni fått lite tips och fått se en del av min önskelista! :)

Nu ska jag lägga mig bredvid mina missar som är helt slut av denna värmebölja!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!