Sidor

torsdag 11 juni 2009

Elin Kling & Jag

För alla som inte vet, så har Elin Kling inte slutat blogga utan bara flyttad till en annan kanal. Dvs tv4's webbsajt. Du hittar dit genom att klicka här

Det är många som verkar typ sura för att hon inte meddela att hon flyttade till kanal4 men eftersom det är en konkurrent till femman förstår man att hon inte tilläts skriva en länk i avslutnings inlägget.

Nu över till mig :)
Jag var på en spontan käka middag hos sambos syster och hennes familj idag efter jobbet, blev en halv plåt med tacos som jag,E och G delade på. Vi orkade givetvis inte allt- men vi gjorde ett riktigt bra jobb iaf! Sen fick jag skrattanfall och skrattade åt allt, tyckte allt var så komiskt eftersom vi återigen satt och diskuterade vad vi skulle kolla på för film. Då kom vi på när vi såg Pinaple express, som jag för övrigt tyckte var riktigt dålig. Men så fanns det en scen, bara den scenen var hysteriskt kul. Jag tror jag skratta så att jag dog just då och när jag kom på den scenen igen så asgarva jag igen- en sån larvig scen som bara jag tyckte var hysterisk kul! Sen så eskalerade skrattet från min sida och jag grät av skratt- så fortsatte det i ca 10min innan jag slutade tycka att allt var hysteriskt kul. Vi beslöt oss för en film som heter: Felon, det är en film med Val kilmer och Stephen Dorf. Jag var skeptisk, men det var super bra! Jag grät och bävade och ångesten kom också men den sluta precis som jag velat. Ni måste se den!

Idag hade jag väldigt tråkiga kläder på mig men imorgon blir det annat! Ska se till att fota det också- som man har påpekat så har jag slarvat med outfit's bilder.

Har ni något att tipsa om? Något snyggt som är värt att kollas in i stan? Jag ska nämligen hämta upp min fina klänning imorrn hade jag tänkt. Å andra sidan behöver jag löparskor, så jag får se hur jag gör :)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!