Sidor

torsdag 11 juni 2009

Action och byteshandel

Idag var jag i stan för att reklamera en t-shirt jag köpte på Zara. En vit lite genomskinnlig grej som tyvärr hade släppt vid sömmarna. Jag har en sån tur att jag hittar den sista M som fanns och fick bya ut den! Hade så pass brådis att jag inte hann gå förbi Urban för att hämta upp min käraste, men imorrn ska det ske!

Nu är en kyckling i ungen och sallad på väg, ska bli massa mat för grabbarna för sen ska dem få smaka på en delikates, nämligen chilensk bakverk!
En chilenito dvs och få smaka på Inca Cola. Var länge sen jag smakade på det så vi får väl se vad mina vuxensmaklökar säger om mina barnsmaklökars betygsättning :)

Idag har jag tagit en outfitbild!!

Mina fina lindex harmesbyxdress med mitt nya gina tricot bälte och väska, ballerina skor från H&M och kavajen från JC.

Idag har jag dessutom klick Hampus- det var dags för hans sommarklippning. Han streta emot osm en riktig buse men jag lyckades få bort det mesta och hans tovor. Den katten kan verkligen klia upp tovor som heter duga!

Mitt verk! Stackars hampelampe.....

t-shirt MQ, jeans whyred, halsduk Zara
Igår möttes jag av denna snygging vid dörren, så himla snygg! Bra mixat.

E har kort en koja av en kartong som han klippt och tejpat ihop, har sagt flera ggr att ingångshålet är för litet men han ville testa ändå. Här trycker Hampus in sig i kartongen, är nog enklare nu när pälsen är borta men det var ett lustigt scenario igårkväll kan jag meddela!

Var och såg på Star Trek med Nasse, det var en GRYM film! 9/10 möjliga, 2h lång film som höll ens intresse fånge under varenda minut. Rekommenderar den varmt, dock måste du gilla action om du vill se den. För den är förutom actions fylld även ganska rolig men det är mycket action.
Nu väntar jag på; Transformers 2 och Harry Potter sen blir det New Moon i november som jag ser fram emot!


Är svintrött just nu och ska bara slänga i mig nåt att äta och sen krypa i sängen med mina kärlekar dvs. hampe, affe och E <3

1 kommentar:

  1. bältet var verkligen superfint...lyfte fram hela din "outfit"
    (haha, jag är så obekväm med det ordet!)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!