Sidor

måndag 15 juni 2009

Ute i regn igen

Idag kom jag och kusinen överens om att vi skulle ses i stan, för lite rea-koll och sen se om klänningen jag blev kär i fortfarande hängde kvar i min stl.

Vi kollade igenom h&m och hittade några snygga saker på rea- jag brukar ALDRIG hitta på rea. Bara på utförsäljningar..då är det typ Acne och Hope och sådana kläder är ju aldrig fula! ;)
Hittade en kavaj med korta ärmar, ett vardags propert linne och en korsett :) Najs var det och det hela gick på 200 bucks!
Sen gick vi vidare och jag blundade mig igenom de flesta butikerna tills vi kom fram till Urban Outfitter, hittade min klänning. Kostade 549 spänn! Men så hittade kusinen en annan i en annan stl för 339 spänn, billigare än när vi såg den innan, då kostade den 440 spänn typ. Jag slog till och det funka! Den är så snygg och mjukis bekväm, ni får se den ikväll :)

Nä nu ska jag och sambo E gå och kolla om det finns några Wasser Maxx kvar för 449 på Claes ohlsson, till löplabbet för spring byxor och sist men inte minst ska nog Pepita klippa sig. Hårsvallet tar nämligen över numera.


lacktights från Urban, linne från h&m, svarta converse.

3 kommentarer:

  1. jätte fint. men shiiiiit vad du liknar din mamma å jesse i ansiktet på detta kort. bara jag som tycker det?

    SvaraRadera
  2. det gör hon ju! hahah

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!