Sidor

tisdag 16 juni 2009

Tidsperpektiv

Jag har insett vid flera tillfällen att dygnets timmar inte riktigt räcker till, jag önskar att man kunde vila ut efter att ha jobbat i en stressig miljö för att då ta tag i saker som mitt företag har att göra. Men nej, man hinner inte det för då blir jag stressad då det inte är klart! Har lovat mig själv att i slutet av denna vecka ska jag leverera tre olika skisser på hur jag vill att sidan ska se ut, sen ska jag få godkännande för att då koda ihop allt- så jag ska vara mitt mest kreativa jag när jag är som tröttast? Hm..tur att man har skissat med papper och penna innan då man var som mest kreativ! :) Är ledig på torsdag, då ska jag träffa mor min för lite mor och dotter tid för att sen leta efter en jeans väst som en viss kusin längtar efter för att se jobba stenhårt tills jag ska klippa mig och sen jobba vidare tills kusinen kommer fram :) Jag ser fram emot det som bara den! Älskar mina jobb, trots att det kan bli hektiskt.

Idag ska ni få se på min outfit :)

Min nyinköpta fina klänning från Urban Outfitter, mina mycket platta ballerina skor (sorry moster) och min sköna kavaj från gina tricot- hade med mig ett halsband som jag totalt glömde bort. Har lovat mig själv att satsa mer på smycken och detaljer nu när jag varit tvungen att slita bort prislapp på allt jag ska sätta på mig. Nu får det lugnas ner lite! Skor och väskor behöver jag dock men ingen panik :)

Nää nu ska jag vila lite sen blir det jobb till sent ikväll :)

1 kommentar:

  1. vet du vad mer jag är sugen på? halsbandet vi såg på mq...fast inte den med svart i :)
    jaa, jag är hopplös, jag vet!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!