Sidor

torsdag 11 juni 2009

Ray-Ban Wayfare

Mina fina ray-bans har varit borta i uhm, några månader. Har letat överallt efter dem och ingenstans fanns att finna, tills jag igår slängde in mina aerobicsskor i gymväskan- då låg dem I SKON! Jag önskar jag kunde säga att dem måste ha hamnat i skon när jag var och tränade och så slängde jag in mina ray-bans i väskan så åkte dem in i skon. Men icke- jag är en större idiot än det tydligen :) Jag hade nämligen öve rmina småsyskon här en helg och dem springe runt och inte tänker var dem trampar så när jag skulle böja mig ner för att knäppa upp skorna på mig och dem så tänkte jag att jag lägger dem "på ett säkert ställe". I SKON! sen gick vi alla upp och då har dem legat säkert från alla inkl mig i några månader.

så funkar Pepita, inget nytt..:)

Nu är solen framme igen! WOOHOO, försöker hitta inspiration för en sajt vi bygger upp. Frågan är om vi ska ta in en till person eller om vi är bra som vi är. Jag är så osäker...berättar mer sen!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!