Sidor

torsdag 25 juni 2009

Harry Potter & Blondinbella

Hello, ja vad har Harry Potter och Blondinbella gemensamt?
Well, hon har utlyst en tävling om Harry Potter Premiären som jag medverkar i! hehehe, ja jaaa skratta ni jag vet att ni åtminstone drar på smilbanden! :)
Mina nära och kära vet att jag har en löjlig besatthet utav Harry Potter, älskar filmerna och räknar oftast ner dagarna då premiären närmar sig...men jag står för det! :)

Nää nu får jag hoppas att jag blir en av de lyckliga vinnarna, för tro mig jag kommer le så stort och vara så lycklig om jag får vinna!

Imorrn ska jag på ett möte kl 10.00 i sickla- omg Hoppas jag inte är en zombie, har suttit med skisser nu och känner att jag vill ha det klart innan jag åker till gotland. Så målsättning nästa vecka- finito och godkänt! Let's hope for the best!

Nu ska jag iaf ta lite ledigt, från både extra knäck och det egna. Tror lite tid i solen och mingel med bästisarna gör susen! Well en minisemester efter mötet dvs!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!