Sidor

tisdag 9 juni 2009

Thé och brunch!

Lite tips nu då ;)
Mina önske skor till hösten (alltså en riktigt bra födelsedags present!) är dessa skor. Eller iaf modellen, lite 1800-tals skor vill Pepita ha! Vill helst ha dem i flera färger men brunt är riktigt fint! Sen är ju svart alltid bra ;)

Urban Outfitter- Dagens tips!


Tyckte dessa var snygga eftersom dem hade en rem tvärs över skon- kan dock vara besvärande när man har bråttom till bussen. Som jag nästan alltid har! Men snygga som attans- tror dem kommer vara en av it-skorna för hösten.

Sommarklänning! Så himla fin kombination med en t-shirt topp och kjolen i schiffong och dragkedjan gör pricken över i:et- ursöt!

Sexy dress! Hur snygg som helst med blommig detaljer som gör det gulligare. Kan se den med en ljus kavaj och höga platå/ pumps. Eller så dressar du ner den med vita tygskor och en liten kofta. För alla tillfällen ;)

priserna glömde jag helt bort, sorry guys!

Min outfit

Jag- det var den outfitbilden jag lyckade skapa när jag väntade på tåget. Min blårandiga långärmade tröja med ljusblå tights och mina vita tygskor. Under den långärmade hade jag på mig det nya fina linnet från Bikbok. Ska bättra mig på kläderna!

Jag och E har hamnat i en kärleksfas- vi bara äääälskar varandra. Svårt att komma upp eftersom man bara vill kramas hela tiden, mysigt! Tror tanken på semester får oss att koppla bort jobben lite och bara njuta av att vi finns för varandra- efter snart 2år så är vi mer nykära än när vi träffades hehe bättre drog är kärlek finns nog inte <3

Nää nu måste jag jobba vidare

PUSS

1 kommentar:

  1. Love is teh drug i'm thinking of.
    Jag vill också ha :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!