Sidor

onsdag 3 juni 2009

Regn el Sol?

Vad man blir förvirrad av vädret! Jag klagar inte, har jobbat idag och kom ut till ett strålande väder (om man bortser från blåsten). Blir alltid på så bra humör när jag hoppat in en eftermiddag, känns som om man fått i sig fyra redbull, kom hem och dammsög, våttorka och babblade som aldrig förr. Mötes av två trötta miner som suttit för länge framför sina datorer, en rolig syn iaf!

Imorgon ska jag bege mig till gallerian för att inhandla lite pennor så att jag kan skissa på sajten som vi ska designa om. Är så otroligt Pepp på det!! Har så många idéer och planer som jag måste sätta på papper, imorgon ska jag iaf få det ur världen. WBS- here i come ;)

Idag hade jag på mig "arbetskläder", det får inte vara för vågat och inte för bart...då hittade jag en perfa blandning. Tyvärr fick jag inte med mig hela outfit:en eftersom jag dammsög och tog då av mig kavajen, halsbandet och skorna :)

Vad man skymtar runt mig är köket som vetter ut mot altanen- hur vackert som helst i solnedgången :)

Nä nu ska vi käka lax med potatis och en kall öl- det är ju sommar!

Hur var er helg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!