Sidor

lördag 6 juni 2009

Euraiser & Belöningar

Okey, nu är det så här att alla som känner mig vet att jag vill ha och velat ha hund ett bra tag nu. Jag är tillräckligt gammal för att fostra ett barn- då kan jag skaffa hund. Har alltid gillat chow chow men har en svaghet för lite varg utseende på hundar, då såg jag Eurasier. JAG VILL HA!!



Jag hitta dessutom en uppfödare som finns i stockholm! Hur underbart är inte det? Jag vill helst ha uppfödaren så nära mig som möjligt, så att man kan få tips och möjlighet att få möta valpen under dess utveckling- samt föräldrarna eller i hennes fall modern som är parad.
Jag ska ringa uppfödaren imorgon och se om vi kan åka och hälsa på hennes hundar någon dag snart!

Måste stolt få berätta att jag fick en fin vinflaska idag av chefen, han tyckte jag ställde upp så himla bra och att jag var så duktig att jag förtjänade det vinet. Helt otroligt snällt!! Hade han bara sagt allt det hade det varit mer än bra- men att få en present på köpet var ju bara ett plus i kanten! Vilken chef jag har!! :)

Denna fina fick jag, jag älskar ju rödvin! Denna ska ha smak inslag av: "Utvecklad, kryddig smak med inslag av fat, plommon, körsbär, choklad, läder och vanilj." - systembolaget

Ser fram emot att få korka upp och ta ett glas- kanske för att fira min nya familjemedlem? *drömmer mig bort*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!