Sidor

söndag 21 juni 2009

Midsommar!

Vi hade riktigt trevligt, trots en oväntad riktning. Vi skulle egentligen segla men eftersom prognos för regn inte lät så kul blev det fest hemma hos en vän ute på landet. Vi hade jätte kul! Vi fick njuta av sol och när regnet dök upp hade vi hunnit äta lunchen (som intog mycket senare än lunch tid men det vara bara bra!), spela kubb och börjat sjunga singstar. Sen kom åskan och med den min huvudvärk, tog en alvedon och tog det lugnt resten av kvällen och hade jätte trevligt! Mycket god mat och många skratt senare- tack håkan! Så vart det ett helt sovrum för mig och E med dubbelsäng och tv- som vi båda fick sova i. Jag är så glad att vi åkte dit, hade så otroligt kul och hur mysigt som helst!

Min älskade spännis! Kusinen! (snyggingar va?)


Voilá- jag- fick inte med mina gladiator sandaler. Har fortfarande inte vant mig vid min nya frisyr, hoppas det kommer snart! (buhu)

Hoppas ni hade lika kul som jag!
PUSS

1 kommentar:

Tack för kommentaren!