Sidor

torsdag 4 juni 2009

Kap:en

Okey, nu lägger jag upp mina köp för dagen (läs: för året).
Det jag inte har tagit kort på är: pilatesmattan och pilatesbollen- nu jävlar ska det svettas!! ;)

Shopping- tar bild på dem i galjor eftersom jag tycker det är roligare att visa hur dem sitter på när jag väl ska använda dem. Annars har ni typ redan sett dem på och då kanske mina kommande outfits inte är så roliga?
BikBok

Vit tank topp linne, 149 ord. pris
Den är lite genomskinlig, precis som tightsen jag köpte. Samma material med i vitt ist för svart, den är dessutom ganska lång- älskar långa linnen.

Svart paljettkavaj/jacka ord. 599:-
Vem har inte hört om paljettjackan? Tror den kommer användas som flitigast i höst, men kommer vara en fin vän att ha vissa sommar utekvällar :)

Vit oversize V ringad t-shirt med peace märke i paljetter. ord. 249:-
Blev helt kär i denna när jag såg den, pirrade i hela kroppen. Tror att det kommer vara en sådan it-grej, allt som har med peace- märket att göra. Nu letar jag iförsej en som är batik-mönstrat med ett peace märke. SÅ SNYGGT!

Svart minikjol ord.149
ALLA måste ha en minkjol hemma, eftersom min kära kusin inte har det och har grymt snygga ben så beslöt jag mig för att hon ville ha den. Hon svarade inte på sin telefon men va fan, 75 spänn?? Jag köpte, när hon väl svara så ville hon att jag skulle köpa den så det var bra gjort av mig :)

creme vit tubklänning med broderier och smock. ord. 299
Har letat länge efter en klänning som jag kan gå runt i med mina cowboys boots och jag känner att denn kommer vara en ganska så välanvänd klänning när solen väljer att dyka upp igen. Så bekväm och fin!! Tänkte öven att lillan kanske vill låna till hennes avslutning?

Skjorta/tunika blå med vitt och svart ord. 349:-
Hade jag sett den på ord. pris hade jag tvekat eftersom jag hade sett nåt på Gina tricot, men nu i facit i hand så är jag glad att jag köpte den. Testade den andra långa skjortan på Gina och den var inte alls lika fin som denna. Har några skjortor men bara för höst-tiden, inte svala fina för sommaren- perfekt att jobba i!

Sido detaljerna, en fin knapp på varsida av fållen.

Svarta semi genomskinliga tights ord. 199kr
Coolingar, har spanat in dem ett tag och tänkt köpa dem. Därför gick jag förbi BikBok, ni kan ju förstå hur lycklig jag blev när jag läste rea-skylten. Tänker er denna med höga skor, ett over size t-shirt med paljett kavajen!

så ser mönstret ut.

så mycket kan man se igenom dem.

Svart kjol med färglada sömmar i smocken. ord. 199:-
En gullig indian inspirerad kjol som man kan ha på fest och klä ner den med ett enkelt linne. Det är lite chiffong tyg känsla över materialet. Så när man snurrar så följer en del med, dock inte hela kjolen så man slipper visa baken ;)

Gina Tricot

Svarta korta jeans short med guldknappar- 249:-( tror jag?)
Svarta short var också ett mål med shoppingen- dessa köpte jag på Gina Tricot. Sköna och fina svarta lagom korta shorts.


Bälte indian inspirerat 199:- (gina tricot)
Sist men inte minst- mitt efterlängtade bälte! Nu kommer jag äntligen kunna använda min byxdress från Lindex.

Nu är det bara en hårklippning så är jag så nöööjd med allt- imorrn börjar träningen på allvar. Ja nu skriver jag ner det dessutom, ska tvinga mig själv att skriva när jag inte tränat och när jag tränat så att jag blir mer motiverad. En första joggingtur väntar imorrn- kanske finner nöje i jogging i slutet av sommaren? (man kan bara hoppas)

Och mina rollerblades har jag inte glömt. Dem ska med till Gotland i sommar, jag Ska lära mig :)

puss!

2 kommentarer:

  1. jag ska nog köpa tajtsen (för ordinarie pris) på lördag....SJUKT SNYGGA!
    och tack för kjolen btw! pengarna kommer in på kontot nu :)
    PUSS!

    SvaraRadera
  2. KÖPKÖPKÖP! Snygga och bekväma leggings- hur kan man motstå? Eller så kan du låna av mig, vårat bytlåne är grymt bra! :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!