Sidor

fredag 19 juni 2009

Morgon!

el snart lunch :)
Ska nu sätta igång med att baka lite siraps kakor, sen ska jag försöka stryka lite innan vi åker iväg. Vi skulle egentligen segla men min kära E hoppa ur i sista minuten eftersom han var rädd att det skulle regna och då orkar han inte segla- tråkmåns!
Men det kom något gott ur det hela, nämligen att vi alla i vår tjejliga får spendera midsommar tillsammans! Just nu mår inte jag så bra- typiskt! Men jag hoppas det lugnar ner sig efter lite bak och te, annars åker vi hem inatt så att jag kan få vakna i min säng och dra mig ist för att vakna dödsjuk hos någon annan och må piss :)

Har mycket att ventilera känner jag men det kommer liksom inte ut, varken här eller när jag pratar med E. Är riktigt trött på A och jag vet inte riktigt hur man ska säga att man är det? Well, det är väl en sådan period...det går nog över!

Igår kollade jag efter jeans väst till mig och kusinen samt en kavaj som jag köpte förrut som hon ville ha likadan av. Ni ska få se den close up någon dag!



puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!