Sidor

torsdag 4 juni 2009

BikBok...

Dem hade rea idag...halva priset på ALLT i butiken...vad tror ni hände med Pepita då?

Japp, så rätt så.

Ikväll får ni se resultatet- orkade inte ta en dagens med jag var verkligen snygg. Inte ofta jag kan känna mig både extremt bekväm och snygg på samma gång- oftast är det bekvämt el snyggt eller hur?
Nu har jag bytt ut mina kläder- då strumpbyxor och katter inte riktigt går ihop. Känns som om mina kläder just nu passar vädret. Dvs. sovtights och oversize tisha- skulle jag somna nu skulle jag sova gott! Jag menar, det måste innebär träning när man puttar och testar en mass kläder? Sen väger allt en jävla massa, så ska man stå i fullmundering i kö i 30min innan man får testa. Jag är helt död- hungrig också. Killar som inte gillar att shoppa- ni förstår inte hur jobbigt det är!

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!