Sidor

tisdag 9 juni 2009

KAP!

Idag fick jag göra ett minikap- den andra klänningen fick hänga kvar. Ska hämtas upp imorgon för den ska vara en den av min garderob!
Kan hälsa alla som vill ha urban outfitter's lacklegging kan rusa dit eftersom dem nu ligger på 69kr- dock finns det bara i stl L. Men har man stl M så funkar dem också!

Har varit slarvig med min blogg och ska ta tag i detta från och med imorgon, då ska jag bl.a lägga upp tips från Urban som var riktigt fina. Dock var dem i det dyrare priset men ouch så snygga!

Imorgon ska E gå till stadium för han pajjade min pump till min nya fina rosa pilatesboll, jag ska luncha med M och så ska jag beställa en massa grejer. Men innan, då ska ni få se!

PUSS!

1 kommentar:

  1. hehe, du ska ha klänningen alltså? ;)
    Jag ääälskar min, bara längtar tills lördan då jag får ha på mig den!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!