Sidor

onsdag 24 juni 2009

Lite färg och ett frågetecken

Hallå!
Glömde visa min outfit för gårdagen, ska visas lite senare. Dagens var inget kul då jag fick idétorka, idag har jag dessutom köpt en hårfärg som nu sitter i håret. Den ska man bara ha i håret i 10 min så den är snart klar för att resultat!
Färgen heter karamellbrun- hoppas den funkar på mig!



Gårdagens outfit:

jacka och topp- hm haremsbyxor- lindex

Nu ska jag skölja av färgen och se om det blev nåt fint, tycker iförsej att det blir snyggast efter andra tvätten men men :)

Frågetecknet var mer om jag skulle köpa dem här fina solisarna, har bestämt mig tror jag och det blir ett JA!
Men ett tips för er som vill ha coola och bra skyddande solglasögon så kika i Polaroid stället- dem har lyckats riktigt bra iår!

Ni får ursäkta the face men jag tog bort all smink innan jag tog kortet! En mkt trött Pepita hehe
Denna tog hos B & A, så det är min min söta Embla som ligger ner bakom mig.

Nää nu måste jag duscha!

Puss

1 kommentar:

  1. vilka onda ögon hon fick .. ghost dog ;)
    nej nu måste jag skutta iväg till jobbet. chaaoooo!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!