Sidor

torsdag 2 juli 2009

Önskar ööönskar mig

Min lilla önskelista just nu:
Halsband i silverlöv från Lindex
Lindex Shop Online - Halsband
79,50 spänn...ska köpa imorrn om jag hinner!

Ursnygga tights! Dessa ska med mig hem, 149 ynka kronor. Tänk dig med converse, en oversize tisha/blus och halsbandet från a) lindex el b) MQ
Sen vill jag verkligen ha armbandet i krokodil imitation skinn och linnet emd nitar från lindex. Hurts! men man måste ju hålla igen lite åtminstonde.

Vår mysdag hos syster till E, här satt han och prata med theo om grabb grejer :)

Här lekte båda fotomodeller, så himla fina! Nu har morbror E fått öva mycket och det är bara bra! :)

Nu går mina ögon ikors!

puss

1 kommentar:

  1. jag är ond, men när jag kollade snabbt så tyckte jag det såg ut som om E satt i gräset i bara kallingar. Sen såg jag att han hade beige shorts på sig, hehe.

    gulliga på kort blev dom iaf ;)
    puss!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!