Sidor

söndag 26 juli 2009

E som busar!

Idag skulle jag ta kort på min strand outfit, bara så att ni får se hur slappt jag har det här borta.
Ja men då sprang E fram när photo booth ticka på 1sek och gjorde en massa miner, blev lika irriterad som glad- så då förstod E inte att jag INTE ville att han skulle vara med på bild. Men tillslut fick jag till det hehe
Första bilden visste jag att han skulle komma med då var det okey, jag var med på det. Sen skulle han bort..men han sprang in i rummet och hoppade fram precis när den tog kort.




Här dök hans skalle upp och jag dog av skratt när jag såg bilderna.

TITTUUUT!

men tillslut kom det en bild där han inte var med:


jag har haft en underbar dag! En heldag med sightseeing och bad i blå lagunen avslutade dagen med god mat hos E's föräldrar och sitter nu här och försöker hålla balansen så att jag inte rullar bort! ;)

Nu ska jag se klart på Ghost- längtar efter att få dansa lite men jag ska inte begära mer. Denna dag bjöd på mycket skratt och jag är hur nöjd som helst!

2 kommentarer:

Tack för kommentaren!