Sidor

onsdag 22 juli 2009

Godsaker= Tandvärk

okey, ni har sett vad jag har i mitt skafferi- men jag köpte allt det där idag.
Igår kom en tandvärk som heter DUGA, den lugna ner sig under dagen och gör nu FRUKTANSVÄRT ont. Allt jag är in P A I N....buhu!!
Har någon av er varit hos någon tttttandläkare i Gotland? Jag lider nämligen av en hemsk tandläkarskräck, har googlat lite och hittat en tandläkare som heter Janne Bolin. Han har fått fem stjärnor av två personer, jag hoppas det är äkta röster och inga vänner som skrivit det, han verkar vara en som kan få en rotfyllning att kännas som en dröm. Jag hoppas det stämmer eftersom jag kommer få en- med min tur! Åh jag hatar att tämnder är bräkliga- jaja baby du har rätt, jag ska härmed borsta tänderna varje dag&natt. Även om jag somnar med tandborsten i munnen!

Puss från en mycket plågad tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!