Sidor

tisdag 7 juli 2009

jobba? men semester då?

Numera tar det mig ett par timmar innan jag vaknar till liv, som om min kropp motsätter sig med allt den har. Ligger just nu i sängen och försöker övertyga mig om att jag är hungrig och måste äta innan jag rör mig mot tåget till jobbet. Bredvid mig ligger E och snusar- jag blir avis....
Jag är grymt besviken över att jag inte hittat mina bågar ännu, ville ha det klart! Men det finns ju butiker i gotland också :)
Just nu är jag grymt sugen på en klänning, topp och en väska (fortfarande letar jag efter halsbandet från lindex). Men när är man inte det?
Igår när vi var på h&m i stan så hade jag inte alls någon lust att kika vidare- jag var dödstrött.

Igår så berätta E att han kommer nog göra en rejäl satsning på ett företag, gulp sa det i mig. Jag tror på honom men vill inte att det ska tära på oss- vill ha ett hem med en plätt till trädgård, gärna där ett miniväxthus kan stå. Vill ha vår vovve där ute med mig och hampus och affe ligger och susar på utemöblerna och vill ha honom hemma i vettig tid så att han kan se mig och min stora mage (inte fylld med glass utan bebis) när vi fixar i trädgården....så kände jag igår. Sen så går mina känslor upp och ner, ibland vill jag ha barn ibland inte. Krångligt.
Men jag tror dig och på din satsning- jag var bara feg just då. Älskar min entrepenör!

Nää nu är jag faktiskt hungrig, ska kolla garderoben och se vad den har att erbjuda (inget som vanligt) och sen dusch,mat i magen och promenad till jubb.

puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!