Sidor

torsdag 23 juli 2009

Varmt och avslappnat

Hejje!
Nu har jag fått shoppingabstinens! Längtar till sthlm för att alla butiker finns där- sjukt va?
Vill få in lite höstkläder i garderoben trots att jag är på min semester- det är säkert för att det är svensk sommar. Inte som att vara i typ ehm...kroatien! Åh där skulle jag nog inte ens tänka på hösten och höst kläder.
Idag är det dock varmt som attans här, disigt ute så ingen direkt sol som skiner men varmt varmt varmt!

Vi har hittat present till E's lillsyster iaf, ska in och shoppa den idag tror jag.
Nää nu ska jag dricka thé i balkongen- av någon anledning gillar jag dricka varma drycker när det är varmt ute. Minns när jag var och hälsa på i chile (är därifrån) så gjorde mormor soppa till förrätt och jag blev så irriterad (var 6år) för det var redan tillräckligt varmt. Varför gjorde hon det värre? Men nu förstår jag- det ligger i blodet ;)

En dagens!


Kommer bättra mig på skärpan, fast då måste E ta kort- lättare med photobooth
Klänning från bikbok, skärp från Gina

Gårdagens outfit.

min älskade klänning från urban, halsband från day och jacka/väst från h&m trend.

Nää nu ska det mysas i balkongen!

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!