Sidor

tisdag 7 juli 2009

Ledighet och fynd

Åhh, är helt död efter en mycket trevlig dag och middagsgäst!
Har druckit två glas rödvid (Sunrise merlot slår inget!) till en mycket god spagetti med köttfärssås, är väldigt nöjd. Fick även veta att jag är ledig imorrn! HURRA!! Älskar mitt extra knäck men nu vill kroppen ta semester, så jag är nöjd med ledighet imorgon och en sovmorgon i överimorrn. Hittade dessutom ett fynd innan jag klev in i jobbet idag, nämligen en "jeans-biker jacka". Svårt att förklara tyget men den är grymt skön och himla fin! Dock ett impulsköp, måste testa den med andra kläder imorrn. Orkar nämligen inte testa en massa idag-är heeelt död!

Shopping- H&M

Ynka 299 kronor, så himla snygg- måste bara testa den liiite till.

dragkejda även på ärmen.

Fick även mail från kennelägarinnan idag, hon hälsade att hon också tyckte om oss och att vi stod på listan för vovve! Hoppas Malva får en valpis till oss, vore som att vi vann på lotteri! Har ni tips om hund? Har en massa hundböcker och skrivit ut ett häfte som aftonbladet släppt om förstagångs hundägare.
Det tråkiga är om Malva inte får många valpar, då kommer vi bli utan...men det är smällen man får ta. Det kommer en annan gång- för om det är en hund jag ska ha så ska det vara från Balder-Balder kenneln!

Just nu sitter jag och chattar och skriver på bloggen, kom på att jag använde mina semigenomskinnliga tights idag, tog dock inga outfits bilder då jag kom hem och började fixa tomatsåsen. Det betydde att jag bytte om så att jag slapp fläcka ner en mycket fin klänning :)


Nä nu ska jag läsa bloggar och säga godnatt!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!