Sidor

torsdag 23 juli 2009

Middag och planer!

Idag bestämde vi en träff med E's föräldrar, vi bestämde för att gå ut och äta eftersom det varit så fint väder. Varmt och skönt var det så vi passade på att åka förbi Visby beach club. Det var så himla fint där! Jag hoppas att E tar med mig dit någon gång innan vi åker tillbaka till sthlm- kanske för after beach?Eftersom det var lite för sent och vi för hungriga så åkte vi till Kolgrillen i Visby, där njöt vi av grillspett, en visby öl på fat och en appeltini! Hade otroligt kul och både jag och E's mamma skratta mycket och spana på dem snygga grabbarna ;)
Imorrn blir det en resa till Blå lagunen! Matsäck och trevligt sällskap har utlovats!

Denna syn fick vi se när vi stod längst ut på bryggan vid Visby Beach Club.

VACKERT!
Nu under semester har jag fått smak för gravad lax med creme fraische, GOTT!

så här fast gladare var jag idag!

paljettkavaj- bikbok, byxdress- Divided exclusive, mina nya sandaler, nya smycken och Marc By marc Jacobs väskan.

2 kommentarer:

  1. porrblicken är framme! Naughty but nice? ;) haha

    SvaraRadera
  2. ehm ingen sådan blick snarare: " kollar om det ser bra ut på bild"

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!