Sidor

onsdag 15 juli 2009

Semester och stressfaktor

hello!
Har varit mycket dålig på att blogga- sorry!
Har nu kommit fram till gotland och inte njutit av ledighet alls- sover dåligt och vaknar tidigt. Tror det beror på att vi inte fått upp vår dubbelsängsmadrass och jag sover ifrån min älskling. Vaknar orolig under natten och kryper upp till hans säng och när jag håller på att somna går jag och lägger mig i min säng...

här finns det typ ingen shopping- så jag lär väl spara in på det! ;)

sen så sörjer jag, big time sörjning! Mina alldeles one of a kind sandaler från NY har gått sönder i sulan, helt paj är dem :( ska kolla med skomakaren om dem kan rädda dem, men det blir efter semestern då jag lämna kvar dem i sthlm.

Nä nu ger jag upp det här med att försöka sova, nu äter jag frulle!

PUSS!//Zombie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!