Sidor

tisdag 21 juli 2009

Semester Gotland

Nu har jag slappat, läst två böcker och badat en himla massa! Så vad näst? Jo, sova och slappa och läsa mer böcker!
Stephenie Meyer
När jag hör din röst
Betyg: 5/5
Min förälskelse djupnar i karaktärerna
Ljudet av ditt hjärta
Betyg: 5/5
Jag blev helt kär i Jacob, om han ändå fanns på riktigt!
Så länge vi båda andas
Betyg :4/5
Kan meddela att sista boken var enligt mitt tycke lite sisådär. Första halvan var iförsej underbar så det väger upp. Men absolut en bok man måste läsa!

Semester med bilder!



fick låna kusinens klänning från weekday- otroligt bekväm och den var min följeslagare när vi åkte och bada.

Shopping; Rea

din sko sandaler, kostade 349 innan- jag fick dessa för 179:-, inte mina älskade NY sandaler men dem kommer vara helt ok efterträdare.

Klänning från Cubus för 99:-, rea är underbart!

När vi åkte till stranden med kusinen så fick vi njuta av utsikten:

vackert va?

Igår gick jag och E på en lång promis, vi insåg båda att vi önskar att vår vovve var med oss. Skönt att E är lika sugen som jag på en liten lurvig bebis hemma!

Min älskling i sina shorts (h&m), converse, affliction tisha, halsduk från Zara, glasögon dior homme.

Fick njuta av naturen och av utsikter.

tror den kvarnen heter Plågan- varför? dunno.

så vackert!!! såg ut som om det var en spotlights just på den punkten av havet.


Dock var det farligt högt och brant! Men så fint och vi njöt av vår semester.
Vi avlsutade kvällen med en varsin pizza och ett glas rödvin till det- mums!
Hann knappt lägga huvudet på kudden och jag drömde sött!

Vad hade jag på mig idag? Är det ens kul att se? Semesterkläder är oftast det mest bekväma man kan ha på sig- inga asfalterade gator här nej. Då blir det platta skor all the time! :)


Min zebradress, tisha från zara och dem nya rea skorna.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!