Sidor

söndag 5 juli 2009

Inte så roligt..


jeansklänning monki, bälte gina tricot
men ni får iaf en outfit bild, har inte gjort så mkt sen jag kom hem förutom att fixa en faktura och äta och vara någonstans mellan att vara vaken och död...dvaaaala :)

Mina kära vänner var och bowla och sen skulle det bli utgång- är lagom avis eftersom jag hade velat följa med. Men att hitta på roliga saker får bli på semestern! På lördag nästa vecka får jag kanske avnjuta waxholm i båt i (förhoppningsvis) strålande väder!
Nää nu måste ja sova, imorrn börjar jag tidigare än vad jag är van vid så jag måste få lite shut eye :)

PS! Nu är biljetterna bokade för gotland och vi åker söndag vk 28 dit för semester!DS!

2 kommentarer:

  1. Jag vill också åka båt till vaxholm!!!!! :)

    SvaraRadera
  2. haha, en äkta modebloggspose på höger bild! :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!