Sidor

måndag 6 juli 2009

Så himla kär!

Hello, people!
Idag har jag inte gjort mycket kan jag meddela bara tanken att göra mycket idag stressade upp mig så mycket att jag tappade aptiten och då var det inte så mycket i min attgöra-lista. Vi skulle förbi sambos föräldrar,lämna in hampus för trimning och sen förbi stan för att fixa nya badshorts till mr snuff (E) och kika på några bågar åt moi..jag behöver nya glasögon...SANT! :)

Min stackars hampelampe går runt och är helt förvirrad, affe trodde det hade kommit en ny katt i hemmet och var alldeles upprörd över detta. Så fort hampe rörde sig ot maten så skulle affe äta, dricka samma sak och när hampe närmade sig deras toa så sprang affe dit och gjorde nr2. Men jag tror att han förstår att det är samma gosiga hampe nu.

Det hela sluta med att vi åkte förbi E's föräldrar, lämna in hampe och åkte in till stan. Väl där så fastna vi i sport avdelningen på NK eftersom min älskling är en riktig velare! Efter många bedyrande att han ser super snygg ut i sina nya badshorts så gick vi mot optiker butikerna- allt var stängt! Jag vart grinig som bara den och magen kurrade högt, E försökte trösta men det hjälpte inte mycket. Så vi åkte förbi greken och åt god mat så blev jag genast gladare och insåg att det inte är såååå brådis men att jag måste fixa nya glajjor snart.

Min nya kärlek!

Tights från h&m, tisha från monki och jacka från h&m trend, sjal från twist & tango.
Mina fina tights! Kände mig farlig i dem, morrade åt E när allt var stängt. :)

Så här såg vi båda ut idag, tycker min man har blivit rikigt buffig. <3


Själv har jag blivit mycket mjukare med åren, dem kg E går ner går jag upp! hahaha

Nä nu ska jag vila med mina hampe i famnen, kolla på någon romantisk film och vakna utvilad inför jobb imorrn.
6 dagar kvar innan jag får sova i gotland...
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!