Sidor

onsdag 15 juli 2009

ps!

Glömde lägga upp bild på min utsikt! ;)
Visby:

Här på denna balkong åt vi god mat (grillat) och drack vin spritser och åt otroligt god blåbärspaj! Efter några glas så somnade jag på madrassen då vi skulle ner och spela kort hos B & A- dåligt! Sov dock bara 4h och när jag vakna så vägrade jag somna om trots att hela min kropp skriker efter sömn!

Nu har iaf solen kommit till gotland, det ska bli tofta idag och födelsedagspresent till E's mamma, han ligger fortfarande i sängen och sover! *morr*
Har nu bett min kära wing-woman att kirra några fina svarta sandaler till moi, är i desperat behov märker jag och det finns ju inge snygge här. Dockjag har hittat min favvo författares nya bok: en förtjusande man med Marian Keyes. Får se om hon fortfarande är lika bra i mina läsarögon.
Marian Keyes- En förtjusande man

Fressten! Jag läste New Moon förra veckan (jo, när jag gillar en bok så går den åt på en vecka) kan meddela att den är grymt bra! Man vill liksom in i boken och göra några saker annorlunda, vill läsa nästa bok NU!
New Moon- Stephanie Meyer
Betyg: 5/5

Nä nu ska jag slänga lite vatten på mr E ;)

1 kommentar:

  1. Hej semestaren! :o)
    Du sover inte bra för din kropp vet inte vad du håller på med...va, ska vi slappna av nu tänker den...haha.
    Ska inte Visby ha charmiga butiker då? Nåja, det märker du snart. Annars har jag hört att det är secondhand och vintage butiker som gäller på Gotland. Njuuuuut nu, vännen min!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!