Sidor

onsdag 8 juli 2009

Dagens och värme

Jag var med E idag och skulle ta emot båten som hade hyrts ut, blir alltid lika imponerad när jag ser den gigantiska båten. Jag är ingen båtmänniska, eftersom jag aldrig fick tillfälle att segla när jag var liten men blir mer och mer intresserad nu- så för mig att det en gigantisk båt.

Jag låg på båten och njöt av värmen medan jag hörde det kluckande ljudet av vattnet, just då tänkte jag verkligen att jag var lycklig (och varm). Efter någon timme hör jag ett annat ljud och det är min mage som kurrade- ingen ork till ikea med andra ord! Så vi cab:a ner och åkte till willys och handla räkor och baguetter som vi avnjöt med aoli och nu ligger jag här mätt och belåten :)

Dagens outfit:

hade mina svarta converse till, hade kunnat skippa strumpbyxorna eftersom det vart lite väl varmt i dem men jag var iaf nöjd med klädseln hehehe...

Har ett partysug som heter duga, hoppas på värme i helgen så att man kan segla med sina nära och kära. sen kan man dra ut och skaka på tail feathern.

musik: http://open.spotify.com/user/pastelllkatten/playlist/3ucKOQvwnDnNC9p5IEki5L
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!