Sidor

måndag 12 december 2011

Smartshake..

är helt såld på min nya shaker! Rosa också, kommer aldrig ifrån älsket på rosa!
 The worlds smartest shaker!
Så här snygg är min nya shaker, nu ska jag nämligen börja dricka proteinshakes och då passar denna utmärkt ;) Varför är den så smart då?....

för den går att montera ner! Den har nämligen två "fack" som man skruvar ihop med själva bägaren. Själv så hade jag själva pulvret i en av dom, nästa gång ska jag ha lite nötter i den istället och har pulvret i bägaren. 

I andra "facket" så kan man lägga in en som delar upp den i fyra fack, där kan man ha i vitaminer och tillskott som man vill ta efter/före träningen.

Man kan ta bort avdelaren så att man kan ha annat istället om man inte behöver dela upp det.

klipper och fixar naglarna direkt efter blogginlägget, fy vad fuuult!
så hög blir dom två nedersta delarna ihop, man skruvar ihop dom.

 Så här smidig och stor blir den när man skruvat bort allt, lagom storlek! Rymmer ca 500ml fast markeringar finns bara till 400ml.

 Man kan om man vill skruva ihop shake gallret (?) med locket.


Så ser det ut om man skruvar av den.


Så där ja, nu har jag presenterat en av världens bästa uppfinningar :) Och min nya bästis på träningen hehe, nu ska jag äta och sen måste jag fixa naglarna sen sova, har huvudvärk som vägrat ge mig sig idag. Har haft fruktansvärt ont, det lättade lite under träningen men sen kom den i full kraft igen.

Har ni något ni vill tipsa om?

4 kommentarer:

  1. Ska nog också köpa en sån! Den är ju så smart och snygg. Det bästa av två världar alltså :)
    Men du, vad kostar proteinpulvret?

    SvaraRadera
  2. just nu 219 men annars kostar den 249:- för 1kg, finns också på jabb ;)Self- MICRO WHEY ACTIVE 1KG, http://www.jabb.se/self-micro-whey-active-1kg/410-0

    SvaraRadera
  3. Så mycket snack på en plastburk med lock som man skakar

    SvaraRadera
  4. Anonym: hehe, ja visst var det? :) Men hittar jag något jag gillar så tipsar jag gärna om det. :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!