Sidor

torsdag 15 december 2011

AAAaaahh



Äntligen får jag sitta ner, sak bara sitta en stund framför datorn innan jag slänger mig ner på sängen och läser skräplitteratur :) Jag har nämligen Världens träningsvärk och den blir bara värre för varje timma som går! Hur ska jag ta mig till Zumban imorgon? Och hur ska jag klara av hela passet?! Men på lördag och söndag jobbar jag hela dagen så det finns inte chans för mig att träna då :( Plus att jag ska på mini lyxjulbord (som det inte vore nog med två julbord redan!) men vännerna, lite pre- julmat :)

Jag har redan bokat in nästa veckas träning; Mån- DanceAerobics, Tis: Shape, Ons: CrossTraining (borde heta: MeetDeath training) och sen är jag fri att halta och beklaga mig resten av veckan av träningsvärken dvs. = att äta vad jag vill från mammas julbord. Mums!

Nä nu ska jag vila lite, ska upp tidigt imorgon för jag ska förbi H&M Vip shopping i kista :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!