Sidor

onsdag 7 december 2011

Julfesten

Fick precis ett samtal från kollegan som skulle hämta upp mig att hon var försenad, härligt att inte vara den som är sen! :D Nu har jag tid att blogga lite innan hon kommer, braaa :)

Idag köpte jag julklappar till Pelle, Joel, Linda och det sista till Lillan. Pust, på fredag blir det att köpa till mamí och älsklingen. Sen så är det bara storasysters present kvar, men den är rätt enkel tycker jag :)
Tänkte att ni skulle få se en sneak peak på kvällens outfit..

Färg på strumpbyxorna!


Så här blev håret...

Har rätt långa naglar för att vara jag, är riktigt trött på dom nu. Ska kapas imorgon men idag tog jag lite metallic röd/brun färg från H&M.


Har  inte riktigt bestämt mig angående skorna så det är väl lika bra att kolla det nu när jag har tid, men först en alvedon! Så typiskt att huvudvärken kommer knackande nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!