Sidor

fredag 9 december 2011

9 December

Om två veckor lite drygt är det julafton, snacka om att tiden går undan! Känns som jag är med den där reklamen för Com Hem (när bredband kom till sverige och det gick så fort så att dockorna kände som om dom åkte berg och dalbana...minns ni? *dino gammal*) för jag tycker att jag är ute i mycket god tid innan julen med julklapparna (bara två kvar) men det verkar inte som det!

Idag träffade jag min mamma och kusin, åt en hälsotallrik (höll på att tuppa av hungern) och tog en fika tillsammans. Skulle ha tränat med det tog sin lilla tid att shoppa julklappar, prata minnen och framtiden med dom, så jag kompenserade det med en promenad med vovvarna. Nästa vecka ska jag träna; Mån- danceaerobics (& kanske Box), onsdag- Crosstraining, fre- Zumba! Nu ska det kommas igång igen!

Nu ska jag mysa ihop mig med sambon framför tv:n en stund innan jag masar mig till sängen, är svintrött.

Dagens!


kofta- Lindex, skjorta- Gina T (oldie), leggings - Lindex, bälte- H&M 

Vi hörs imorgon igen mina kära, hoppas ni får en mysig fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!