Sidor

torsdag 8 december 2011

Julbordet 7 Dec

Inget rött på kläderna så det fick bli rött på läpparna istället :)

klänning- bikbok, strumpbyxor- H&M


Fick en kommentar från min fd butikschef; "Lilla Trollet" Alla på bordet inkl jag: "va?! Vad menar du? , Han: " Ja men ditt hår, stort och sådär...lilla trollet liksom".  Haha, han är nog inte den smidigaste liraren. Men mitt hår var rätt stort igår, han måste ha sett söta små troll genom åren ;)

Nu ska jag kila vidare! Vi hörs ikväll igen :)

4 kommentarer:

  1. Du borde alltid ta bilder med systemkameran. Jättebra kvalutta på dom bilderna. Fast det är ju svårt att misslyckas när objektet i fråga är så satans snygg.

    Förresten, var det den här din frisör använde? Tänkte på dig när jag såg den iaf.

    https://www.bangerhead.se/sv/artiklar/ghd-gold-max-styler.html

    SvaraRadera
  2. Och du, Björn Axéns straight & Curl kostar 649 kr nu på Åhléns, enligt tv-reklamen som flashade förbi nyss :)

    SvaraRadera
  3. Det var den hon använde sig utav, grymt impad blev jag iaf. Damn, vill också ha en gdh ;)

    SvaraRadera
  4. Wow, vilka vackra lockar du fick i håret!!!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!