Sidor

onsdag 14 december 2011

Nyår

bild

Har ni gjort några planer för nyår ännu? Själv har jag ingen aning om vad jag ska göra, E är bjuden till Sälen (och jag med indirekt) men jag känner inte för att åka till Sälen....det är för långt bort. Om vovvarna inte kan följa med dit så tar jag dom och då kanske jag måste vara hemma, det vore iförsej mysigt att åka till typ "landet" med närmsta vännerna och fira in det nya året. Jag vet iaf vad jag ska ge mig för nyårslöfte iaf, det är två stycken som ska hållas!

2 kommentarer:

  1. Jag åker till Istanbul 31dec-9jan. Ska bli helkul, för jag har aldrig varit i Turkiet. Skönt också att slippa turistsäsongen. Har du bestämt dig än var du ska vara under nyårsnatten? :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul! Du får lägga upp bilder på fb sen, själv har jag ingen aning ännu men jag klurar på en plan C. :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!