Sidor

fredag 16 december 2011

det kommer mera...

fler saker att lägga till i önskelistan (om jag känner mina nära och kära rätt så har dom inte hunnit med julklapparna ännu ;) ).



Muay Thai träningskort på Skift
 Gärna inkl morgonträning också!

bild.
Rönisch Anti Shake träningsbyxa.
"Ett lättare kompressionsmaterial som inte bara andas, utan även håller lår - och stuss på plats! Ger också en viss formande och lyftande effekt." Ja tack!
(mina har tagit mycket stryk nu när jag tränar så mycket hehe)

jabb.se

Proteinpulver från Self: Whey, Vanilj.
" Specialbehandlat vassleprotein är en unik proteinkälla, bättre än andra proteinkällor för att den tillför mer kväve in i muskeln....Rubbas kroppens kvävebalans, (så kallad negativ kvävebalans där kroppen utsöndrar mer kväve än intaget), så bryts musklerna ner för att kroppen använder musklerna som energi istället för kroppsfettdepåerna.....Vassleprotein hjälper immunförsvaret, vid mycket intensiv träning så tar immunförsvaret stryk, vassle hjälper till att bygga upp försvaret igen."


 299:-
Stjärnklänning från divided.
Provade den idag när jag var och julhandla lite på morgonen. 

 
H&M Divided
Divided Stövletter
Coola stövletter att festa i eller kanske liva upp en outfit med! Dessa var lätta, avskyr skor som är tunga att lyfta! Det räcker med att man ska försöka hålla balansen också haha :)

bild från ginatricot.se
 Festkläder (har typ inga)
Vill ha alla utom den i mitten.

1 kommentar:

Tack för kommentaren!