Sidor

söndag 11 december 2011

Julbord nr2.

Hallå på er, har haft en mycket händelserik helg och känner att det är konstigt att klockan bara visar på 21.23 (just nu). Det känns verkligen som om den vore 01.00, apatrött är man. Tyvärr är jag övertrött så jag kan inte somna ännu, men det kommer ;) Hur har er helg varit?

Jag var ju på julbord nr2 igår, det var riktigt mysigt och god mat. Annorlunda julbordsmat men fortfarande gott, man går därifrån så sjukt mätt! Synd att man åt så mycket lax att efterrätten inte riktigt fick plats- det såg så himla gott ut alltihop. Idag fick jag besök på jobbet av min kusin och moster, dom skulle hämta upp mosters glasögon. Det var riktigt trevligt att få träffa moster igen, vi ses ju för sällan! Sen fick jag sällskap hem på tåget och det är aldrig fel ;)


10 december- Dagens!
 Hade dåliga inställningar på kameran igår så det blev inte så himla bra bilder...kanske blir så efter ett julbord, en nubbe, en mariestad, en baileys i kombon med för lite sömn? ;)

"-Hej, jag är så himla trött men Ska ta en bild innan jag kryper till kojs"

Eftersom jag jobbat helg är jag ledig imorgon, då blir det att storstäda hemma och äntligen träna!

Denna vecka blir det: mån- DanceAerobics, onsdag- crosstraining, fre- zumba! På onsdag om vädret håller det den lovar så ska jag ut i skogen med vovvarna också så lite extra motion är bra, jobbar hela helgen (10-19) så det blir ingen träning för mig då (buhu).

Förstår ni att det är jul om mindre än 2 veckor??

4 kommentarer:

  1. Ingen thaiboxning denna vecka?

    SvaraRadera
  2. Nä, det är över för terminen. Det blir igen nästa år, buhu! :(

    SvaraRadera
  3. När börjar det igen då? Tills dess kanske vi kan börja träna ihop på onsdagar. Menne, upgradera till guldkortet vetja, miss future rich-bitch ;)

    SvaraRadera
  4. hahaha, rich bitch som slösar allt på julklappar :) Men iförsej så ska jag jobba mer nästa år så :) Nästa år i januari någon gång sätter det igång igen som jag förstått det iaf.

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!