Sidor

torsdag 8 december 2011

Planeringar inför helgen

Jaha imorgon är det fredag, när folk slutar på jobbet är det officiellt helg för många..men inte för mig. Jag jobbar nämligen hela helgen, I don't mind. Förutom att jag missar Minou's dop dåra, men jag får be E berätta alla detaljer (och ta med sig en bulle eller två hem hehe). Men nu kom jag på att jag ska ju på julbord på lördag igen, denna gång bär det iväg till Såstaholm. Kanske ska ha på mig ätabyxor? hahahaha, extra bra resår med andra ord hihihi. Nä men självkontroll nu för fen!

Imorgon ska jag träna Zumba har jag bestämt mig, det blir en promenad med vovvarna vid 11 och sen bär det iväg till City. Där ska det köpas present till mor och till sambo sen så hoppas jag att jag får fint sällskap över lunch. Drar nog direkt från stan till Zumban, sen blir det att slappa hemma hela kvällen. Kanske passar på och bakar lite? Det är ju lite drygt 2 veckor kvar till Jul, lika bra att sätta igång om det ska finnas godsaker på vårat julbord ;)

Nu när jag har den här frillan tycker jag att jag passar i "smala" glas igen, kanske bara en grej som är övergående men tyckte att mina rosa/röda brillor var fina igen :) Kanske har på mig glasögon till Julbordet på lördag helt enkelt, matchar med en röd klänning? Här kommer tomtemor! :D



BLING BLING!

Hade en blingbling fas för hm...6 år sedan. Tror den kommer tillbaka när jag är 50+ igen, ser fram emot att vara Tanten med mest bling!

Så kortfattat, jobb för mig hela helgen men det blir gott med julbord igen på lördag. Vad ska ni ha för er denna helg?

Nä nu ska jag sussa, imorgon är en ny dag! (kommer vara en zombie)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!